onsdag 4 juni 2014

Jag har...


...världens bästa kille! Han låter mig få sova ut när jag är krasslig så jag ska få bli piggare. Två nätter i rad! Även om vi hjälps åt med välling och så på natten så kan jag få få och sova sen. Det är guld värt. De sover så fint där bredvid varandra, mina gossar. Tage tycker om att ligga på pappas bröst. Tage hade 38,3 ikväll och har haft lite feber till och från nu ett par dagar. Var i Lund idag och tog lite odlingar. Får svar imorogn. Hoppas det är bakteriellt så att han kan få något för det. Nästa vecka på torsdag ska han vaccineras och måste vara frisk då. Hade varit skönt att få det överstökat. Nä, nu vill vi bli krya och pigga! På lördag firar vi Tages 1-års dag (10/6)!  Hade varit mysigt om vi var friska och kunde ha kalaset som planerat.

Sov gott /snor-Sara 

(Denna sötnosen ska jag få snusa på inatt) 


2 kommentarer:

  1. Kan inte fatta att detta är Tyra ser så vuxen ut! Lilla söta Thomas sa e det verkligen "min Tyra"!

    SvaraRadera
  2. Skönt ta att kunna dela lite, så mycket längre man räcker då. ❤️
    Åh, låter ju knäppt men hoppas också det är några bakterier som ändå går att mota bort.

    Tänk, snart 1 år. Och bästa dagen att fylla år på såklart! ;-)

    Stor kram

    SvaraRadera