lördag 7 juni 2014

Tages 1 års kalas

Vi låter bilderna tala för sig själv!






















11 kommentarer:

  1. Åh, vilka fantastiskt fina kalas- och sommarbilder. Stort grattis i förskott! Kramar Lins med familj

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! Jag blir alldeles varm i hjärtat och glansig i ögonen❤️ Vilken familj! Så fina vänner och härliga barn. Ser ut som Tage fått en fantastisk dag❤️ Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en härlig dag! Puss och kram!!

      Radera
  3. Jätte härliga bilder vill ju så mycke vara där! Ser jätte mysigt ut ! Arbeta i går hade ett par inne varav mannen är skåning ..... OCH uppvuxen i skegrie till han va 18 år sen flytta han till Stockholm tokigt va världen e liten ibland ! Många kramar från Strängnäs !

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder! Härligt att se.
    Puss K

    SvaraRadera
  5. Jennie Ziegenfeldt Hansson8 juni 2014 kl. 20:47

    Vilka fina bilder! Tack för alla fina kläder till Tuva och för en trevlig fikastund idag. Det gör ont i mitt mammahjärta att läsa om Tage men jag kan ärligt säga att du och Ola är de starkaste människor jag känner! Vilken tur barnen har som fick er som föräldrar.
    Puss och kram på er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir att du lämnade ett litet avtryck här! Och så fina ord dessutom, det gör så gott i mitt mammahjärta <3 Stor kram Jennie

      Radera
  6. Tack för en riktig kalasstund :-) alltid lika mysigt att få komma och hälsa på hos er ... och äta världens godaste tårta! Hoppas ni mår lite bättre idag och kan fira Tage med skönsång och inte krax ... kram från mig

    SvaraRadera