söndag 28 september 2014

Visning och ikea

Visning idag igen. Verkar som att det är 2 familjer (hushåll, intressenter?) kvar vad vi vet nu. De båda har varit här 2 resp 3 ggr och tittat. Den ena familjen hade med sig en byggare för att se så att deras idéer om renovering går att utföra. Och det var inga problem tydligen. Så nu är det bara att invänta bud! Åå vad vi hoppas. Om vi får sålt vår gård har vi ordnat med ett nytt boende fr o m jan/feb vilket känns så skönt. Det bästa av allt är att det är i närheten av Ebbas pappa och där alla hennes klasskompisar bor. Verkligen bra. Men som sagt, först måste vi bli av med ett hus.  Ni är så fina alla som vill veta hur det går med allting och som tänker på oss. Blir så berörd av all omtanke. Det är/har varit rätt mycket för oss på sistone men ni ska veta att jag tänker på alla er där ute också. Ska bli bättre på att visa det!

Tage forts sina halvvakna nätter. Sover oroligt eller vaknar och är pigg. Inatt ar han pigg i 2 h. Jag och Ola är så tacksamma att vi har varandra och att vi hjälps åt. Vet att det finns andra som kämpar ensamma. Jag tänker på er ofta och i mina ögon är nu så starka. 

Ta hand om varann, jag berättar mer om vårt nya boende när huset vårt är sålt! 

Kramar!

5 kommentarer:

  1. Oj vad spännande, här går det undan! Ajaxrent blandat med kaffedoft och en lätt höstig trädgård måste vara oemotståndligt. Jag håller tummarna hårt idag då, hoppas hoppas det blir budgivning!! Snart kan ni pusta och ignorera dammråttorna. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna och hoppas hoppas på ett bud i dagarna!
    Ni är bäst! Puss Lins

    SvaraRadera
  3. Härligt med uppdatering. Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Så spännande, då håller vi alla tummar och tår!!

    SvaraRadera