tisdag 20 maj 2014

Hemma!

Vi är hemma igen. Haft en fin kväll med allihopa samlade. Vi grillade hamburgare, hade lite längdhopp under tiden och faktiskt också lite sexualundervisning (helt out of the blue - vart får de allt ifrån??) för 8-åringen. Hjälp!! Hon höll på att dö av äcklighet (och då fick hon en myyyycket snäll variant av det hela). Det pratades om giftemål och när man gör det. Ebba tyckte att det gör man när man först börjar pussas.  Sen trodde hon att jag och Ola är nog inte tillräckligt kära för att gifta oss. What!? Varför det liksom? Ebba svarade att det är för att vi inte träffas så ofta. Ååå... ❤️

Annars hålls en diskussion kring Tage och hans mat. Ska till Lund imorgon för att leverera en massa ketonprover som vi gjort idag. Blandade känslor. Vill ju att det så funka såklart! Men 2 anfall på 3 dagar känns inte bra alls. Och vid 39 
grader (med alvedon i kroppen). Hatar det så jävla (förlåt) mycket att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Anfall är så himla himla läskigt. Varenda gång tror jag att han aldrig ska komma ur anfallet och dö. Jag hatar det!! Men nu ligger han här på mitt bröst ich vi stannar tiden en stund.
Kram till alla er som finns här för oss ❤️



7 kommentarer:

  1. Va fina ni är!!
    Usch ja förstår att de måste vara riktigt hemskt att se när Tage har ett anfall och bara stå där o inte kunna göra ngt.. Usch så hemskt!
    Lider så med er!!
    Puss puss K

    SvaraRadera
  2. Kramas mycket mycket mycket!

    SvaraRadera
  3. Alltså Ebba ❤️ de är ju för goa när de sätter igång med alla sina tankar!
    Nyfiken vad de sa om kosten?
    Får nog ringa er imorgon!
    Håller tummarna för en bra natt åt er!
    Puss ❤️

    SvaraRadera
  4. Tänker också massor på er! Telepaterar all styrka jag kan. Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  5. Vi tänker på er önskar er all styrka och ork. Glöm inte bort hur fantastiska ni är<3 Kram Lins

    SvaraRadera