söndag 23 februari 2014

Vila

Vi vilar en stund, Tage och jag.men jag kan inte sluta ögonen, kan inte låta bli att titta på min gosse. Min vackra, starka och glada gosse. Vår hjälte...
 Pappan är och hämtar mormors spis, flickorna är med mormor och hämtat en matta bl a. Igår flyttade mormor in i sitt lilla "hus" som vi har ordnat till henne i en av gårdslängorna. Alla är trötta idag men flickorna är nog de som är mest förväntansfulla, de tycker att detta är jättespännande. De frågar "får vi gå in till mormor" och det känns så mysigt hela grejen. Nu ska jag passa på att vila en stund. Tage håller mig vaken mycket på natten. Vill ha närhet. 

Kram till er alla dom följer oss

Ps. Vi var hos dietist på neurologen i Lund i fredags. Återkommer ang det. 

8 kommentarer:

  1. Ja va ska man säga!! Har stor förståelse för att livet m Tage är speciellt.
    Kan bara hoppas att framtiden inte utvecklar något. Kul att tjejerna tycker det
    e spännande med Tant Mormor i huset. Säger en moster/syster.
    Krama alla från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så fin han är och så skönt det ser ut att sova. <3

      Radera
    2. Tack, det är det bästa som finns, sömn ;-)

      Radera
  2. Sötaste Tage!! Va kul med mormor. Hälsa! Kram Kattis

    SvaraRadera
  3. Vad spännande, roligt, tryggt och glatt med mormor. Passar på att skicka några timmars sömn till dig bästa! Puss /Lins

    SvaraRadera