måndag 17 februari 2014

Gåva

När vi kom hem i lördagskväll knackade grannarna på dörren ich lämnade över lite god dryck åt oss. Så himla trevligt. Och gott. Tack!!!

1 kommentar:

  1. En gåva vid dörren - helt i min smak! :-D hehe!

    SvaraRadera