tisdag 2 november 2010

Mörk novemberkväll


Ebba är hos mormor och blir ompysslad och bortskämd och jag kände för en film att slötitta på (fast egentligen var det en anledning att kunna köpa godis..). Har precis ställt in disk i skåpen (som jag fått diska på jobbet) och Ola har hängt lite tvätt (som jag tvättat på jobbet). Undrar hur länge vi ska leva såhär, kanske så pass att det verkligen blir en vardag för oss. Duscha lite då och då (gör vi i och för sig också på våra jobb), passa på att göra nummer två där det finns fungerande toaletter osv. Det är lite jobbigt att just nu måste jag gå och kissa heeela tiden, dygnet runt. Kan liksom inte kissa i förebyggande syfte på jobbet eftersom så fort bebisen trycker på måste jag kissa! Men snart ska väl detta vara över. Någon som känner någon som kan fixa rör under marken?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar