fredag 26 november 2010

Fredag!

Vaknade och kände mig mycket bättre. Igår mådde jag konstigt, illamående och ont i magen. Trodde att nu åker jag på en magsjuka-släng. Men nej, mår bättre idag. Förkyld bara. Sover som en riktigt kratta. Hittar ingen bra ställning, får halsbränna när jag ligger ner, vänder jag mig eller rör mig får jag grymma sammandragningar. Kan inte andas. En kattunge som spinner jättehögt och lägger sig till ro på min mage. Men jag har inte mage att ta bort henne, hon är ju så söt :-) Nog med gnällandet. Det blir en bra dag, förutom att O och jag inte ses på heeeela dagen. Nu är han på jobb, sedan ska han direkt på glögg-födelsedagskalas i Bjärred. Själv ska jag luncha med fina Nina, ett under att Ola släpper iväg mig till hennes affär, hon har sååå fina barnkläder där. Efter det blir det strumpbyxe-shopping för ikväll ska jag med jobbet på julfest. Ska bli kul att träffa alla igen, kanske en sista gång innan bebis anländer? Får se om jag hinner vila en snabbis innan kvällen så jag inte sitter och somnar vid åtta.

Tre dagar till loppan kommer. Längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar