fredag 11 juli 2014

En dag på stranden

Vi åkte till stranden. Frågade mormor om hon ville följa med. Ensam hade jag inte vågat. Jag ville ge flickorna lite sommar. Inte bara hemma. Jag var livrädd. Det blåste, det var soligt, varmt. Det var fantastiskt. Tage älskade havet. Och sanden! Älskade det! Ebba älskade vågorna! Tyra älskade glassen. En stund senare sov en trött gosse i sin vagn och efter ytterligare en stund sov en trött lite flicka i min famn, hopkrupen i sin lilla handduk. Jag är så stolt att jag vågade. Fast jag vet att nästa gång kanske jag inte kommer att vara lika modig, men det gör inget. Denna gången vann jag. 







10 kommentarer:

  1. Underbara bilder på allt och alla , ni ser ut att ha det härligt. ❤️ Älskar att se Tage le. Kramar från varma strängnäs.

    SvaraRadera
  2. Bra att du vågade och vilken belöning när man ser en sån solig liten kille! Kramar till er alla! Faster Wiveca

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt att se. Kram Ingrid.

    SvaraRadera
  4. Underbart!
    Varje vinst är ett minne att lägga till hjärtat!

    SvaraRadera
  5. Kramar ifrån Esters mormor :)

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder. Så härligt att se! Va duktig du är Sara att du vågar, är så imponerad av dej. Stor kram

    SvaraRadera
  7. Heja dig sara! Du e grym!!! Puss

    SvaraRadera
  8. Åh, nu fick du mig att gråta ... modiga Sara, kära mormor som stöttar i bakgrunden, söta fina barnen. Tack till världens gudar för att ni fick en så glad dag på stranden och hoppas att det blir fler.

    SvaraRadera
  9. Heja dej💚💛o resten av familjen

    SvaraRadera
  10. Ser så ljuvligt ut! Och så skönt att du vann, eller NI rättare sagt! Kan vara skönt att tänka tillbaka på. Blir lite avis jag vill också hänga på stranden men får hålla ut en vecka till sen är det semester!!! Tage är bara för go på bilderna! Kramar

    SvaraRadera