tisdag 8 juli 2014

Finbesöket

I torsdags fick vi besök. Jag har haft mycket kontakt med en underbar Dravet-mamma som har hjälpt mig oerhört mycket. Ett ovärderligt stöd. Vi bjöd hem dem till oss för att ha några sköna dagars semester tillsammans och det tog inte många minuter efter det att de kommit tills vi kände oss bekväma med våra nyfunna vänner. Aldrig har jag väl känt mig så ledsen över ett avsked. Det kändes verkligen tungt. En trygghet och förståelse som gav en väldigt lugn grund här hemma. Men kanske vi ses igen i augusti i Stockholm då det är en anhörigträff för alla Dravetfamiljer! Kanske vi vågar!
















5 kommentarer:

  1. Härliga bilder hörs snart igen ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  2. Förstår precis hur du/ni känner AVSKED e aldrig kul ! Speciellt inte när känslan blir så bra ! Jag tycker för mej att lämna er och min lilla tokiga familj e lika jobbigt var gång ! 65 mil ca men känns ändå ! ❤️ Skönt att ni har deras stöd känner med er ! 😥😘i alla läge. Man vet aldrig vad som väntar när man slår upp ögonen. Kommer ni till Stockholm vill jag gärna se er alla !

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder, förstår hur skönt det måste vara att umgås med en annan familj som bara vet allt utan att ni hela tiden måste förklara, som för oss andra. Håller tummarna att ni kan åka till Stockholm! Puss

    SvaraRadera
  4. Åh, vad jag glädjs åt alla fina minnen. Allt från bajsbyxor till bästa musikstunden. Och tjejerna som lekte oavbrutet. Och alla kramar. Tänk om vi inte hade kommit iväg, hemska tanke. Så glad att allt gick vägen. ❤️

    Stora kramar till er❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  5. vilka vackra bilder!! Och så fint! Tack för att du delade med dig av detta till mig som inte har Facebook ;) ;) så roligt att träffa er i söndags!!! Kram

    SvaraRadera