torsdag 17 juli 2014

Jag har en känsla

Vet inte om det är för att det var ett tag sedan eller jag helt enkelt är rädd. Såg liten snorig näsa tidigare, lite högre temp än vanligt. Tröttare än vanligt också. Men det kan vara värmen.


Har fått alvedon inför natten. Sover redan. Kändes inte snällt att hålla honom vaken bara för att jag inte ska få en alldeles för tidig morgon. Klockan 18.15 hade han slukat sin ketovälling och somnat under tiden. Älskade...

Nästa fredag har jag bokat bord åt mig och Ola (och Tage) för lite "utanför-hemmet-på-tu-man-hand"-umgänge. Det är grillkväll på Slättarps gård. Åå vad jag längtar. Ska vi slå vad om att det blir inställt. 




6 kommentarer:

  1. Rara Sara ! Tänk inte så.... Det kommer bli bra och mysigt. ❤️Blir rörd när jag ser bilder på lilla Tage du/ni ska veta att vi tänker mycket . God natt👍👍👍

    SvaraRadera
  2. Sara! Håller med Lotta! Tryck ner den känslan och njut av stunden! Det är nu och här som gäller! Vad som kommer sen får man ta då! Njuter så av bilderna på Tage när ni var på stranden! Lycklig liten kille! Kramar från faster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han var sannerligen lycklig! Så härligt! Kramar

      Radera
  3. Grillkväll ... klart ni ska gå på det ... stora högar med majjosåser gömda under salladen ... bara en bit kött till ... mmm! Det är ju jättevarmt nu, lille Tage blir förstås också varmare. Hoppas ni har en fin helg! kram

    SvaraRadera