onsdag 19 mars 2014

Vi är trötta. Det är fullt upp hela dagen med provtagning, få i Tage mat och ha koll på de rätta värdena där. Tyra får höra: "vänta" väldigt ofta. Det är spännande för henne här samtidigt tas mycket fokus på Tage. Vi försöket såklart få henne att känna sig lika betydelsefull som sin lillebror även om det är för Tages skull vi är här, men det är inte lätt. Alla är trötta, även barnen. Mycket intryck och info. Humöret börjar tryta på alla. Räcker inte till alla känns det som. Men vi kompletterar ändå varandra bra, jag och Ola. Men vi är ju inte mer än människor. 

Tyra leker. Har fått en likadan infart som Tage, fast på låtsas såklart. 
Kul i sagogrynet. En häxa?

7 kommentarer:

  1. Vi förstår det ! försöker hela tiden leva mej in i er situation..... Trötta det e väl bara förnamnet! Såg först inte att det va du m peruk trodde det var en sköterska "fniss". hoppas bara att Tage blir bättre den lille knubbisen. Kram moster L







    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du jag ska odla långt då? 😁

      Radera
  2. Långt hår ska du inte ha!

    SvaraRadera
  3. Världens bästa Sara, Ola, Tyra och Tage!! Ni är riktiga kämpar. Jag förstår att ni är trötta och att allt känns skit ibland och att humöret tryter men ni ska veta att jag tänker på er och önskar så att jag kan hjälpa till.
    Stor styrkekram
    PS Lova hälsade tillbax till Tyra :) DS

    SvaraRadera
  4. Tycker sådär😊 o Solo skäller åt bilden😭

    SvaraRadera
  5. Peruk för vill-inte-kamma-mig-dagar, funkar fint tycker jag. Klart ni måste vara helt slut men känns det inte bättre bara att få säga det? Vi är många som tänker på er!

    SvaraRadera