tisdag 14 maj 2013

Vad har vi hittat på?

Stått på loppis, det var sådär.. Fick ihop 500 på barnkläder och lite spel. Målat två fönster.
Besiktigat en bil som vi ev ska köpa. Mycket fin är den. Och fått mycket fin hjälp av våra grannar med vår innergård som var bedrövlig efter all misär på gården. Men oj vad fin den blir!
Och idag kom Ebba två dagar tidigare, det gillar vi! Däremellan har jag och Tyra sovit ganska mycket på dagen. Tagit långa lunchvilor. Tyra för att hon är lite febrig och snorig, jag för att jag inte kan sova på natten. Fasen vad skönt det ska bli att sova på mage igen. Vaknar ofta av sammandragningar el andra besvär. Hoppas hoppas hoppas att lillebror kommer att gilla att sova. Nu är det bara 2,5 vecka kvar (el mer el mindre). Det jobbigaste just nu är trötthet (som döden) och att jag är så begränsad i mina rörelser. Får ofta sammandragningar av små ansträngningar. Tyra och Ebba tycker förmodligen att jag är rätt tradig. Men snart så!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar