fredag 31 maj 2013

2 dagar över tiden

Jag var helt SÄKER på att jag skulle föda tidigare. Så mycket sammandragningar som jag har haft så länge. Men det betyder ingenting! Vill bara ha min kropp tillbaka, bli rörlig igen utan smärta vid minsta ansträngning. Jaja, han kommer när han kommer. Lillebror.

Idag ska jag och Tyra till barnmorskan, lite koll bara. Vi måste nog en sväng till IKEA för att köpa skötbordsunderlägg, blöjhink att hänga och kräktrasor. Ska bli sååå fint väder idag, det är härligt. Allting blir så mycket lättare då. Lek ute och varmt och skönt.

Ha en fin dag allesammans

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni haft en finfin helg, jag smygkikar här på bloggen så jag säkert inte missar nåt viktigt ... saknar er alla! Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Det gör du rätt i! Kul :-) Saknar er också!
    Kram

    SvaraRadera