onsdag 6 februari 2013

Sov lite oroligt inatt, vaknade och kom på att jag inte känt några sparkar igårkväll, som jag alltid brukar göra när jag lägger mig i soffan, så jag började buffa på magen för att väcka lillebror. Det hände ingenting så jag låg vaken ganska länge och oroade mig. Tänkte att det är ju inte konstigt om det skulle hända något med detta också, som allting annat. Men imorse var han vaken. Så härligt att känna de små fötterna där inne. 

Ebba har klagat över ond hals tidigt imorse så det bär av till doktorn idag för halsprov. 

Snö har det kommit, inte okej. Nu ska det ju bli vår så vi kan sälja huset!

so long. 

/S.

4 kommentarer:

  1. Ska ni sälja huset? Tradigt.
    Flytta till Helsingborg? Ah äntligen, ser fram mot det.
    :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja så får det bli, kostar för mycket nu när Ola inte drar sitt strå till stacken ;-)
    Ska faktiskt bli skönt. Skönt att slippa allt klydd. Helsingborg, ja där är fint!
    Kramar till er!

    SvaraRadera
  3. Hejsan Sara,
    Skont att du vackte 'lillebror' han visste val att om du ligger ner sa ar det tid for honom att vila lite ocksa. Hoppas att ni far salt er hus eller att Ola far ett jobb snart.
    Amerika Kramar.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fat nu tänker jag att det kanske bådar ganska gott när han väl kommer ut :-D Alltså att han kommer sova som en stock på natten, hihi! Man kan ju alltid hoppas...
      Vi ses snart! Kramar till dej over there!

      Radera