lördag 28 januari 2012

Veckan

Bus
Vi har varit på Busfabriken i Malmö. Där finns det sådana här häftiga figurer som man kan titta på. De har inte så mycket kläder på sig på överkroppen, men det har nog inte tjejpirater. Leklandet vill nog ge en realistisk bild på tjejpirater till barnen. Eller är det för att föräldrarna också ska ha något att göra där?
Vi har också haft tjejbesök i veckan. Bus-Lova har varit hos oss. Det var kul, tyckte vi!
Det är tröttsamt att vara på lekland...
Fast storasyster var pigg och längtade till vi skulle åka till leklandet.
Jag har lärt mig att göra mig till när någon fotar mig!

Vi har också hunnit besöka mormors salong. Där kan man få rosa och grönt hår!
Och stor-loppan fick en mega-marängkaka. Mamman trodde nästan att de lösa framtänderna skulle åka!

3 kommentarer:

  1. Hejsan
    Fina bilder! Tänkte bara visa att jag följer din blogg. Kram!!

    SvaraRadera
  2. Måste ha varit en man som inrett busfabriken:)
    Ingrid

    SvaraRadera