onsdag 10 augusti 2011

Gästlänga

I morgon kommer min moster Lotta och hennes man Thomas. De ska sova här i två nätter. En bra anledning att göra fint i gästlängan. Dessvärre har vi inte fått igång vattnet därute sedan vi hade läcka och helst skulle jag vilja måla också men renoveringen inne är prioritering än så länge. Men lite blommor och tyger gör nog susen! Sen kanske det kan blir ett kommande projekt. Kul! Har funderat på att hyra ut rummet i framtiden, men tror nog att vatten är ett måste då... Det finns toalett, dusch och bastu men dessvärre inget kök. Man kanske kan sätta in en kokplatta ;-)

Ebba följer med mormor och kusiner till Skånes djurpark idag. Mycket roligare än att hänga med mamma en dag som denna. Lite avis är jag allt.

4 kommentarer:

  1. Lite textilier brukar göra susen. Det blir säkert hur fint som helst.
    Bed & Breakfast sedan?
    Hälsar Ingrid

    SvaraRadera
  2. Ja! Där har vi det! Räcker det med ett rum?

    SvaraRadera
  3. Kan du hälsa moster Lotta? Från mig alltså. Tack. Och du, värm upp inför boulen..

    SvaraRadera
  4. Det ska jag göra. Det kan du fethaja att jag ska göra, åå vad jag ska slå er! :-) Eller inte...

    SvaraRadera