fredag 14 juli 2017

Sommardrömmar

Drömmer mig bort en liten stund.  Självklart kan jag göra vissa delar av detta, men inte utan en massa meck eller extra kostnader. Sååå gott!
Att äta med min man, utan att betala en barnvakt, den enda vi har åt Tage. Fast nu har vi två. Med Ebba och Tyra är det lite lättare att lämna bort en stund. 
Bada i en sjö, med en brygga, som  barnen och jag (inte Ola, han håller ställningarna på land) kan hoppa ifrån! Hela familjen. Inte tänka på för varmt, för blåsigt, matslangar och extra vätska och specialmat åt Tage. Bara göra och bara vara!
All-inclusive på Kreta. Här var ju faktiskt jag och flickorna förra året, men tänk att kunna åka allihopa! 
Ligga på stranden en hel dag och lyssna på bok.
Gå på bio! I love. Med hemmakvällsgodis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar