lördag 10 mars 2012

Idag lämnar Ebba det trista vädret här hemma för att åka till Thailand! Jag är så glad och lycklig för hennes skull. Tänk att få göra en sådan resa! Det är inte självklart för alla. Jag kan i och för sig inte låta bli att känna lite ängslan. Lite mer än två veckor kommer vi att vara ifrån varandra. Så lång tid har vi aldrig varit utan varandra. Vi (hon) kommer att klara det galant och här hemma har jag en lite tokunge som hjälper mig att tänka på annat. Tyra och jag har två veckor kvar av "ledighet", sen är det inskolning på förskola. Jag tror att Tyra kommer att gilla att gå på förskola, hon är väldigt framåt och nyfiken. Vi får se. Det gör i och för sig alltid ont i mammahjärtat att lämna bort sitt barn. Speciellt för att sedan åka och vara med andras barn. Jaja, det dröjer lite till. Jag och Tyra ska åka till badhuset, hoppas på bättre väder så vi kan vara ute och mysa!

Idag har Ola fått sovmorgon, jag vet inte när han senast sov längre än till 07 och nu är klockan 7.50. Hoppas han kan sova lite till... Tyra har precis somnat igen i vagnen, hon vaknade 05.30. Idag ska Tyra följa med farmor och Mats till stugan. Där kommer hon bli riktigt bortskämd och ha det bra, sen bär det av mor Karlskrona och mys! Ha en bra helg alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar