onsdag 23 november 2011

Alltså

Jag ser ju att det finns besökare på denna halvdöda blogg. 9 stycken idag, inklusive mig själv? Vilka är ni trogna, kära "läsare" (får skriva så, för här finns ju inte så mycket att läsa).  Jag är så glad att ni finns kvar! Eller är det du, Ola?

Jag vill gärna lägga in fler inlägg, har försökt ett par gånger via mobilen, men det går inte! Tänkte därför lägga in lite bilder från just mobilen nu, fast via datorn. En lite uppdatering, i alla fall vad barnen gjort...

 Suttit i morbrors knä
 Sedan suttit i den andra morbrorns knä
 Tittat på TV och tränat på att stå vid möbel samtidigt
 Ritat en teckning till tomten
 Varit på kalas
 Fikat 
Varit på kalas igen och spelat Nintendo DS 

I morgon ska jag till Ullared. Nog dumt. Tror att det nog inte finns en värre tid för detta, men vad gör man inte för att testa sitt tålamod lite extra?

Godkväll kära läsare

5 kommentarer:

  1. Hej

    Jo, jag bara undrar en sak. Kan ni inte skriva mer om era grannar, de verkar vara hyvens så snälla.

    Mvh // Anonym

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Jak kommer från finland, det er en jetefin hjemsida. Men jak untrar om kni kan skriva plite mera om era underbara krannar, de verkar pvara jetesnella!

    Hej hej

    SvaraRadera
  3. Howdi do di dooo!

    I´m from USA, united states of USA. A very very nice homesida, good good. But I really wan´t to get to know your naboes a littel better they seems to be the bets!

    By by then!

    SvaraRadera
  4. Hahahah... Verkar som om dingranne håller sig uppdaterad iallafall. Själv heter jag Anna Andersson, kommer inte ihåg hur jag först ramlade in på din hemsida, men tror det var via en sökning på skegrie. Jag och familjen letar hus. Vi söker ett gammalt renoveringsobjekt, i stil med ert. Våra barn verkar också vara i ungifär samma ålder. Mina är 1,5 och 5,5. Sommarbarn.. Har pga likheterna i vår livssituation tyckt det varit roligt att trilla tillbaka emellanåt.. Tyvärr har du lite dålig uppdarering, men när du väl skriver är det intressant!! Kram..

    SvaraRadera
  5. Hej Anna! Vad roligt att du gillar bloggen, ska bli bättre på att uppdatera! Då har ni också full rulle med era barn kan jag tänka! :-)
    Ha det så bra och lycka till med husletande!
    /Sara

    SvaraRadera