fredag 3 juni 2011

Lediga dagar

Tiden går i rusande fart! I onsdags var det tjejträff i parken med alla mammor och alla bebisar och några stora barn förstås. Ebba och Julia är ju 5 år! Töserna bestämde sig för att sova över hos Julia och så fick det bli! Mamma Linda gjorde ett bra jobb som fick tygla 3 små busungar men det gick bra! Efter några få timmars sömn bar det av till Jägersro och karuseller, sockervadd, The Moniker, Sara Varga, Bamse (som fick massor av kramar) och lite lotter. En mysig dag tillsammans. Lilla Tyra fick ha en pappadag då det inte hade varit en hit för henne att ligga i vagnen i gassande sol hela dagen. Vi har fått en ny kompis här hemma, spiderman. Ebba köpte en stor spidermanballong innan vi åkte hem och han är med ÖVERALLT. Vid maten, i duschen, på studsmattan, i sänge osv. I natt när jag tittade till Ebba gick jag rakt in i Spiderman som är i samma höjd som mig där han hänger i sitt snöre. Jag blev riktigt rädd, helt sömndrucken... Ballonggubben blev väldigt överraskad när Ebba sa att hon ville ha en spidermanballong och inte en prinsessa som de andra töserna. Tänk så fast vuxna är i könsrollerna. Galet.

Idag blir det en hemma dag, vi ska fylla poolen och mysa utomhus. Lägger in lite bilder senare nya familjemedlemmen bl a.

Ha en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Har ni varit på Jägersro utan att hälsa på hos maj?! Så jävligt! I alla fall, jag vill också bada i poolen. Får man?!

    SvaraRadera