tisdag 15 mars 2011

Vårrensning och önskelista


Nu vill jag ta tag i alla de skrymslen som samlar på sig en massa saker (skit). Har en del sådana utrymmen. Sen kan jag lägga det åt sidan för att koncentrera mig på att våren snart är här och då blir det en massa pill utomhus. Jag hittade lite tips.


Tips som gör städningen roligare

Allt blir roligare med musik. Lek husmor till 50-talsmusik medan du da

mmar porslinet, eller ta tag i grovgörat till dundrande hårdrock. Ja, kanske.

Städa med en vän. Allt blir roligare ju fler man är. Se bara till att inte fastna för länge i fikarasterna. Njä, då blir det inte bra...

Byt hem med en kompis. Det ger omväxling och ofta är det roligare att städa hos någon annan än hemma hos sig själv. Ja! Hmm, vem vill jag byta med? Någon som bor i lägenhet... Kristian?

Städa naken. Eller inte...


Köp roliga städprylar. Häftiga maskiner
och gulliga dammvippor kan få vem
som helst på städhumör.

Källa:http://www.alltombostad.se/varstada-ditt-hem-22887/nyhet.html

Denna blir bra! Den önskar jag mig. Lite saftigt pris bara...Men åå vad fin ;-) Den är självgående, en robotdammsugare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar