torsdag 22 juli 2010

Vi flyttar...

...om 30 dagar. Idag skulle jag arbetat men barnen som skulle varit där beslöt sig för att ta ledigt idag, så då gjorde jag det också. För att packa. Jag vill hellre packa upp i nya huset. Ola vill helst att vi ska packa ner hel huset redan nu, för då är vi förberedda om något oförutsägbart skulle dyka upp. Såsom att jag kommer att skjuta upp på hela flyttprocessen tills det bara är en dag kvar tills vi ska flytta. Det är lite jobbigt att jag inte får vara kontrollfreaken längre. För då blir jag extra förslappad och skjuter på saker, så egentligen är det ditt fel, love, att jag skjuter på saker. Men inte idag. Idag packar jag. Jag skrev ett sms till Ola för att se om han kan ordna tidningar så kan vi packa glas och dyl så småningom (när vi kanske bara har någon enstaka dag kvar här) också, då svarade han; "Är det papper vi behöver för att packa mer?"

1 kommentar:

  1. Vad bra det måste kännas! Jättefint hus tycker jag.

    KRAM

    SvaraRadera